Premiera World of Tanks 1.0 planowana jest jeszcze na marzec. Twórcy gry - studio Wargaming - przygotowali benchmark, pozwalający sprawdzić jak nasz komputer poradzi sobie z Core; nowym silnikiem graficznym gry.
W programie enCore możemy wybrać jeden z trzech poziomów detali gry, poziom antyaliasingu i rozdzielczość.
Test trwa trzy minuty i kończy się wynikiem punktowym oraz sugerowanymi ustawieniami gry dla naszego sprzętu.
A co w ogóle oferuje nowy silnik graficzny?
Jest on efektem czterech lat prac i wprowadzi do World of Tanks między innymi zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która symuluje, jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają), wiesze lokacje z lepszymi teksturami, nowy sposób renderowania wody, fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury, udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps), zniszczenia obiektów (technologia Havok) i szereg nowych lub ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, aberracja chromatyczna, etc).
Program enCore znajdziecie tutaj: wotencore.net. A jego działanie oraz część nowych efektów w grze prezentuje poniższy materiał:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?