Nowy silnik graficzny - Core - to efekt ponad trzech lat prac studiów developerskich Wargaming.
Jakie są efekty?
To między innymi wprowadzenie do World of Tanks zaawansowanego oświetlenia (technologia globalnej iluminacji, która symuluje, jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają), większe lokacje z lepszymi teksturami czy nowy sposób renderowania wody.
To także fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury, udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps), zniszczenia obiektów (technologia Havok) i szereg nowych lub ulepszonych efektów przetwarzania końcowego.
- Aktualizacja 1.0 ulepsza technologię bazową gry zmieniając silnik graficzny na stworzony przez nas wewnętrznie Core. Dzięki temu możemy podnieść znacząco poziom gry i zapewnić, że World of Tanks będzie świetną rozrywką przez najbliższe lata - komentuje w oficjalnym komunikacie Milos Jarebek, dyrektor rozwoju World of Tanks na PC.
Warto przypomnieć, że już na początku marca Wargaming przygotował benchmark pozwalający sprawdzić, jak nasz sprzęt poradzi sobie z nową oprawą graficzną gry. Program enCore znajdziecie tutaj: wotencore.net.
World od Tanks 1.0 to nie tylko nowe widoki, ale też nowe dźwięki - utwory zostały ponownie nagrane przez Praską Orkiestrę Symfoniczną przy współpracy z ponad 50 kompozytorami z różnych części świata.
Każda mapa ma swój motyw przewodni związany z jej geograficznym umiejscowieniem.
Wraz z przejściem na nowy silnik graficzny, twórcy przystosowali do nowych standardów 29 map. Jest też jedna nowa mapa: Lodowiec.
Wszystko razem prezentuje się mniej więcej tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?