– Na przestrzeni serii XCOM, gracze pełnili rolę ostatniej nadziei ziemi przeciwko inwazji obcych – tłumaczy Jake Solomon, główny projektant XCOM: Enemy Unknown. – Dzięki trybowi multiplayer gracze mogą wreszcie przekonać się jak to jest dowodzić jednostkami obcych i wyzwolić zniszczenie nie z tej ziemi przeciwko naszej planecie, lub bronić jej oddziałem żołnierzy XCOM i kosmicznych sojuszników.
Cała zabawa będzie się opierać na mechanizmach z trybu dla jednego gracza (ale bez żadnych powiązań fabularnych). Tworząc własny oddział będziemy mogli łączyć i mieszać jednostki zarówno obcych jak i ludzi, wyposażając je dziesiątki typów broni i pancerza czy umiejętności klasowych. Będzie więc pole do kombinowania.
Naszą drużynę składająca się maksymalnie z sześciu jednostek ograniczać będzie limit punktów zależny od wielkości starcia.
Premiera gry XCOM: Enemy Unknown w pełnej, polskiej wersji językowej na PC, Playstation 3 i Xbox 360: 12 października.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?