MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Zaskakująca kampania ALDI w Śląskiem. Przystanki autobusowe w naszym regionie pachną... truskawkami! W jakich miastach się na nie natkniemy?

Barbara Romańczuk
Barbara Romańczuk
Wraz z nadejściem maja mieszkańcy wybranych miast województwa śląskiego mogą doświadczyć czegoś wyjątkowego na swoich przystankach autobusowych. Dzięki innowacyjnej kampanii promującej owoce i warzywa, osoby oczekujące na autobus mogą poczuć zapach truskawek. Na przystankach zamontowano specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.

Zaskakująca kampania ALDI w Śląskiem. Przystanki autobusowe w naszym regionie pachną!

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Specjalne urządzenia aromatyzujące zamontowane na przystankach emitują subtelny zapach owoców, mając za zadanie zachęcić przechodniów do zdrowszych wyborów żywieniowych. To nietypowe podejście do reklamy produktów spożywczych, które ma pobudzić zmysły i skłonić do refleksji nad codziennymi nawykami żywieniowymi.

Pachnące przystanki stanowią innowacyjny sposób na zwrócenie uwagi na znaczenie spożywania warzyw i owoców oraz promowanie zdrowego stylu życia. To także przykład zaangażowania firmy ALDI w innowacyjne rozwiązania reklamowe, które wzbudzają pozytywne emocje i inspirują do podejmowania korzystnych dla zdrowia decyzji.

- Pachnące przystanki stanowią innowacyjny sposób na zwrócenie uwagi na znaczenie spożywania warzyw i owoców oraz promowanie zdrowego stylu życia. To także przykład zaangażowania firmy ALDI w innowacyjne rozwiązania reklamowe, które wzbudzają pozytywne emocje i inspirują do podejmowania korzystnych dla zdrowia decyzji.

Wyjątkowa kampania ALDI

Znakiem rozpoznawczym najnowszej kampanii ALDI jest nie tylko truskawkowy zapach na przystankach, ale również oprawa graficzna z Farmerem ALDIKIEM w roli głównej. To postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny farmer piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”, a jego zadaniem jest czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.

Warto dodać, że nowej kampanii towarzyszą specjalne akcje i atrakcyjne promocje w obszarze kategorii warzyw i owoców. Na stronie www sieci nie brakuje też przepisów na warzywne i owocowe potrawy, a w przestrzeni online na klientów czekają także różnego rodzaju niespodzianki w postaci gier czy zdrapek z ALDIKIEM w roli głównej.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera