Znamy nowe szczegóły na temat Horizon Forbidden West. Nowe informacje o maszynach występujących w grze

Kacper Derwisz
blog.playstation.com
Wszyscy z wypiekami na twarzy czekamy na nowe przygody Aloy. W nowym wpisie na blogu PlayStation Guerilla Games ujawnia kilka faktów na temat zmian i usprawnień dotyczących życia maszyn w nadchodzącym tytule ekskluzywnym Sony. Zobacz, czego się dowiedzieliśmy.

W najnowszym wpisie na blogu PlayStation zatytułowanym (Od)budowa inspirujacych maszyn w Horizon Forbidden West studio odpowiedzialne za przygody Aloy podzieliło się kilkoma informacjami na temat nadchodzącej produkcji na konsole japońskiego giganta.

Jeśli nie jesteście do końca w temacie, śpieszę w wyjaśnieniem - prequel omawianej gry, Horizon Zero Dawn, to świetnie przyjęty tytuł, który pojawił się w dniu premiery na wyłączność dla konsoli PlayStation 4. Poznajemy w nim perypetie Aloy, wojowniczki żyjącej w futurystycznej, post apokaliptycznej wizji naszego świata. W alternatywnej przyszłości naszej planety ludzie wrócili do osadniczego, koczowniczego trybu życia po wielkiej katastrofie, a głównym zagrożeniem dla ich istnienia są nieznanego pochodzenia mechaniczne, drapieżne bestie.

Te właśnie cybernetyczne stworzenia są motywem przewodnim w omawianym wpisie na blogu. Ich design oparty jest na wyglądzie prehistorycznych ssaków, ptaków i gadów. Niektóre z nich do złudzenia przypominają dinozaury. W ogłoszeniu twórców przeczytać możemy, że w nadchodzącej odsłonie serii spotkamy zarówno nowe, jak i znane nam potwory. Wśród świeżych projektów wymienione są:

  • Clawstrider - szybka i zwinna maszyna
  • Tremortusk - niebezpieczna bestia oparta na wyglądzie mamuta
  • Wiele innych, nie ujawnionych jeszcze stworów

Dodatkowo Blake Polietski, główny designer maszyn w grze, obszernie wypowiada się na temat procesu towarzyszącemu projektowaniu stworów. Możemy przeczytać między innymi, że projekt bestii rozpoczyna się od ustalenia jej głównego celu istnienia, jak i deklaracje dotyczące ogromu starań nad doskonałym wyglądem i mechanikami przeciwników ludzkości. Wypowiedź kończy się zapewnieniem, że deweloperzy dokładają wszelkich starań, by odbiorcy byli usatysfakcjonowani. Nie da się ukryć - poprzeczka postawiona została przez pierwszą część cyklu bardzo wysoko.

W artykule znajduje się także informacja, że nowe maszyny będą jeszcze bardziej zabójcze i mobilne przez co do pokonania niektórych z nich będziemy zmuszeni wykorzystać pełny wachlarz umiejętności Aloy. Pojawić się mają również nowe mechaniki rozgrywki, takie jak obserwowanie zachowań sztucznych zwierząt w celu odkrycia i zdobycia niezbędnych surowców.

Zobacz też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polacy nieświadomi zagrożeń związanych z AI

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl