Znamy nowe szczegóły na temat Horizon Forbidden West. Nowe informacje o maszynach występujących w grze

Kacper Derwisz
Kacper Derwisz
blog.playstation.com
Wszyscy z wypiekami na twarzy czekamy na nowe przygody Aloy. W nowym wpisie na blogu PlayStation Guerilla Games ujawnia kilka faktów na temat zmian i usprawnień dotyczących życia maszyn w nadchodzącym tytule ekskluzywnym Sony. Zobacz, czego się dowiedzieliśmy.

W najnowszym wpisie na blogu PlayStation zatytułowanym (Od)budowa inspirujacych maszyn w Horizon Forbidden West studio odpowiedzialne za przygody Aloy podzieliło się kilkoma informacjami na temat nadchodzącej produkcji na konsole japońskiego giganta.

Jeśli nie jesteście do końca w temacie, śpieszę w wyjaśnieniem - prequel omawianej gry, Horizon Zero Dawn, to świetnie przyjęty tytuł, który pojawił się w dniu premiery na wyłączność dla konsoli PlayStation 4. Poznajemy w nim perypetie Aloy, wojowniczki żyjącej w futurystycznej, post apokaliptycznej wizji naszego świata. W alternatywnej przyszłości naszej planety ludzie wrócili do osadniczego, koczowniczego trybu życia po wielkiej katastrofie, a głównym zagrożeniem dla ich istnienia są nieznanego pochodzenia mechaniczne, drapieżne bestie.

Te właśnie cybernetyczne stworzenia są motywem przewodnim w omawianym wpisie na blogu. Ich design oparty jest na wyglądzie prehistorycznych ssaków, ptaków i gadów. Niektóre z nich do złudzenia przypominają dinozaury. W ogłoszeniu twórców przeczytać możemy, że w nadchodzącej odsłonie serii spotkamy zarówno nowe, jak i znane nam potwory. Wśród świeżych projektów wymienione są:

  • Clawstrider - szybka i zwinna maszyna
  • Tremortusk - niebezpieczna bestia oparta na wyglądzie mamuta
  • Wiele innych, nie ujawnionych jeszcze stworów

Dodatkowo Blake Polietski, główny designer maszyn w grze, obszernie wypowiada się na temat procesu towarzyszącemu projektowaniu stworów. Możemy przeczytać między innymi, że projekt bestii rozpoczyna się od ustalenia jej głównego celu istnienia, jak i deklaracje dotyczące ogromu starań nad doskonałym wyglądem i mechanikami przeciwników ludzkości. Wypowiedź kończy się zapewnieniem, że deweloperzy dokładają wszelkich starań, by odbiorcy byli usatysfakcjonowani. Nie da się ukryć - poprzeczka postawiona została przez pierwszą część cyklu bardzo wysoko.

W artykule znajduje się także informacja, że nowe maszyny będą jeszcze bardziej zabójcze i mobilne przez co do pokonania niektórych z nich będziemy zmuszeni wykorzystać pełny wachlarz umiejętności Aloy. Pojawić się mają również nowe mechaniki rozgrywki, takie jak obserwowanie zachowań sztucznych zwierząt w celu odkrycia i zdobycia niezbędnych surowców.

Zobacz też:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Sztuczna inteligencja pomoże stacjom radiowym?

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie