Cyberpunk 2077 patch 1.1 PS4. Jak działa Cyberpunk na patchu 1.1? Czy jest lepiej? [WIDEO]

Piotr Szymański
Piotr Szymański
Cyberpunk 2077 patch 1.1. Czy gra działa lepiej?
Cyberpunk 2077 patch 1.1. Czy gra działa lepiej? screen YouTube
Cyberpunk 2077 patch 1.1 na PS4 jest już dostępny. Na ten moment czekali posiadacze Cyberpunka 2077 na konsole starej generacji, czyli PlayStation 4 i Xboxa One. CD Projekt RED wydał zapowiadany patch 1.1. Czy łatka poprawia krytyczne błędy Cyberpunka i sprawia, że gra wygląda i działa zdecydowanie lepiej?

Cyberpunk 2077 patch 1.1 PS4. Jest lepiej?

Już na pierwszy rzut oka widzimy, że patch 1.1 nie ważny wcale wiele. Już grudniowe hotfixy na starsze generacje były porównywalne objętościowo. Nowa łatka skupia się na poprawie znanych błędów i optymalizacji tytułu. Próżno szukać zmian w silniku gry, czy mechanikach (np. NPC-ów czy policji). Na to CD Projekt RED miał zdecydowanie za mało czasu.

Po dłuższym sprawdzeniu patcha 1.1 mogę stwierdzić, że niestety łatka nie jest tym, co obiecano graczom miesiąc temu. Na konsolach PlayStation 4 i Xbox One gra przeważnie chodzi trochę lepiej. Przy szybkiej jeździe samochodem lub walce, odczuwalne jest kilka, ale to dosłownie kilka klatek animacji więcej. Pojawiają się jednak negatywne komentarze graczy, którym Cyberpunk... działa gorzej niż na patchu 1.06. Niewykluczone, że przez to, że na ulice Night City wróciło więcej pojazdów i przechodniów, czyli to, co CD Projekt Red zabrał wyciął tuż po premierze.

Cyberpunk 2077 patch 1.1 PS4. Ogromne rozczarowanie

Jeśli chodzi o wrażenia płynące z rozgrywki, jest bez zmian. Na PS4 Slim Cyberpunk nadal nie wygląda dobrze. Tekstury doczytywane są opóźnieniem, na ulicach widać dziwne ziarno (tak, po wyłączeniu efektu ziarna filmowego), błędy z kamerą i radiem podczas jazdy pojazdami są obecne, mapa w menu laguje, losowo zmieniają się elementy garderoby V. No i pojawia się masa gliczy i nowy, duży błąd z telefonem od Takemury. Eh, czyli po staremu.

Niewykluczone, że naprawienie Cyberpunka 2077 na starą generację nie jest zwyczajnie możliwe. Silnik "Redów" ewidentnie nie wyrabia na wolnych konsolowych dyskach HDD. Deweloperzy okrajają tę wersję gry ile się da, ale w dalszym ciągu nie są w stanie uzyskać stabilnych 30 klatek na sekundę w czasie rozgrywki.

W lutym pojawi się patch 1.2, po którym również nie należy spodziewać się wiele. Zapewne poprawione zostaną kolejne błędy w skryptach i gra dostanie parę szlifów. Na głębsze zmiany w Cyberpunku musimy poczekać długie miesiące, a nie przesądza to wcale, ze tytuł na starej generacji zacznie działać (i wyglądać) zdecydowanie lepiej.

Cyberpunk 2077 patch 1.1 - waga

  • PC - Steam 9 GB / GOG 1,1 GB
  • PlayStation 4/5 - 16,860 GB
  • Xbox - 17,26 GB

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie