Duży bank ostrzega: niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego oraz aplikacji. „Mogą wystąpić utrudnienia"

Maciej Badowski
Maciej Badowski
PKO Bank Polski poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne".
PKO Bank Polski poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne". 123RF
W nocy z piątku na sobotę, klienci PKO Banku Polskiego muszą uzbroić się w cierpliwość. Instytucja za pośrednictwem mediów społecznościowych poinformowała o planowanych pracach modernizacyjnych, co wiąże się ze sporymi utrudnieniami dla klientów. Jak podano, niedostępne będą m.in. niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes oraz aplikacji iPKO biznes. ile potrwa przerwa? Co z płatnościami BLIKiem?

PKO Bank Polski za pośrednictwem swojego konta na Twitterze poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne".

W tym czasie:

  • niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes oraz aplikacji iPKO biznes,
  • mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.
  • nie będą działać płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Pozostałe płatności BLIK będą działać.

Jednocześnie dodano, że „Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez Ciebie limitów".

Awaria w polskich bankach

W poniedziałek 17 kwietnia użytkownicy kilku banków w Polsce mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Jak wynika z analizy portalu Downdetector, awaria dała się we znaki także użytkownikom innych polskich banków. W każdym z nich zarejestrowano nagły wzrost problemów z aplikacją mobilną w okolicach godziny 8 rano 17 kwietnia.

Polacy nie chcą rozmawiać z botami głosowymi

Zastosowanie nieskutecznej technologii automatyzacji, takiej jak chatboty, powoduje, że marki tracą wiarygodność w oczach swoich klientów – wynika z badania UJET. Jak wskazano, jest to spowodowane przede wszystkim frustracją klientów z kontaktu z botem, na co wskazało 80 proc. badanych oraz nieskutecznością botów w rozwiązywaniu problemów. Potwierdza to fakt, że niemal 8 na 10 (78 proc.) klientów była zmuszona do skontaktowania się z człowiekiem po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez kanał automatycznej obsługi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

NBP nowy do 14.07

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Duży bank ostrzega: niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego oraz aplikacji. „Mogą wystąpić utrudnienia" - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl