Awaria Home.pl - wiele firm jest bez internetu
"Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony home.pl (w tym - poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Nasi administratorzy dokładają starań, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej" - informuje Home.pl w mediach społecznościowych.
Platforma Downdetector zajmująca się przyjmowaniem zgłoszeń o awariach oraz informowaniem o nich, wskazuje, że od godziny 7:30 wielu klientów firmy Home.pl ma problem z usługami internetowymi i mailowymi.
W godzinach 8:40-9:30 co kwadrans przybywało 5 tysięcy klientów, którzy zgłaszali usterki.
Zobacz też:
W mediach społecznościowych pod każdym postem dotyczącym niesprawnych serwerów firmy Home.pl pojawiają się komentarze sfrustrowanych klientów. Poniżej tylko niektóre z nich:
Leżą kompletnie wszystkie usługi biznesowe. Kawa już niepotrzebna, dziękuję.
Utrudnienia to bardzo łagodne stwierdzenie na kompletny brak dostępu.
Nie "utrudnienia" tylko wszystko leży
Nie działają strony www i maile.
Firma nie podała, kiedy usterka zostanie naprawiona.
Brak internetu w trzech sieciach komórkowych
Duża liczba awarii została również zgłoszona w kontekście trzech dużych sieci komórkowych w Polsce. Internauci podają, że problemy techniczne i przerwy w dostawie usług dotyczą:
- Orange
- Plus
- T-Mobile
Firma T-Mobile przyznała się do wystąpienia utrudnień.
- Przywracamy poprawne funkcjonowanie wszystkich usług. Przepraszamy klientów za niedogodności. Sieć z każdą chwilą działa coraz stabilnej i w okolicach godziny 11 wszystkie utrudnienia powinny ustąpić - czytamy na oficjalnym profilu T-Mobile Polska na Twitterze.
Home.pl to jedna z największych polskich firm zajmujących się dostarczaniem usług hostingowych, rejestracją domen internetowych i tworzeniem stron internetowych. Firma obsługuje małe i duże przedsiębiorstwa oraz klientów indywidualnych.
Oświadczenie Home.pl:
- W dniu 13 czerwca z powodu niezależnych od home.pl problemów technicznych zewnętrznego dostawcy naszych kluczowych usług infrastrukturalnych i sieciowych część usług Klientów przestała działać. Skala dzisiejszej awarii była rozległa, a problemy z niedostępnością dotknęły wielu operatorów usług internetowych w Polsce. Pomimo, że część usług może jeszcze nie być w pełni dostępna, to zapewniamy, że bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Obecnie intensywnie pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępu do każdej z usług.
We wrocławskim Aquaparku można płacić przez tęczówkę oka!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?