Wiedźmin 3: Dziki Gon. Pierwsze informacje robią wrażenie

Radomir Wiśniewski
Wiedźmin 3: Dziki GonWiedźmin 3: Dziki Gon - Geralt wróci do pracy już w 2014 roku
Wiedźmin 3: Dziki GonWiedźmin 3: Dziki Gon - Geralt wróci do pracy już w 2014 roku
Koniec plotek, koniec domysłów i zgadywania. Finałowa część wiedźmińskiej sagi już powstaje. Szykuje się wielka – dosłownie i w przenośni – gra. A kiedy premiera?

Zapowiedź gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (Wild Hunt) jest głównym tematem najnowszego wydania największego magazynu o grach, czyli Game Informer. Geralt trafił też na okładkę pisma. Ale to nie jedyne źródło, bo pierwsze oficjalne informacje podają też twórcy ze studia CD Projekt RED.

Co mówią?
Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie zwieńczeniem sagi o Geralcie.
Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi jednocześnie „na wszystkie najbardziej zaawansowane platformy sprzętowe" w 2014 roku.

– Do tej pory gry z tego gatunku stawiały albo na ogromny, otwarty świat dający graczom maksymalną swobodę wyboru lub na rozbudowaną historię, która zmusza ich do podążania wyznaczonymi ścieżkami. Dzięki możliwościom własnej technologii REDengine3 jako pierwsi chcemy połączyć te podejścia – mówił kilka dni temu Adam Badowski, szef CD Projekt RED, kiedy studio zapowiadało nowy silnik graficzny.

Co to oznacza dla gry?

Mamy dostać głęboką i wciągającą fabułę, do czego już przyzwyczaiły nas dwie poprzednie części. Największa zmiana ma zajść w samym wiecie gry, bo będzie on zwyczajnie... 30 razy większy niż w przypadku poprzedniej odsłony. 30 razy.

Ma to być otwarty świat po którym będziemy się poruszać bez ograniczeń. I oczywiście świat pełen zachwycających krajobrazów. Lasy, góry, miasta i wioski, doliny...

Te zapowiedzi robią wrażenie. We wspomnianym numerze Game Informera (szczegóły znajdziecietutaj) **Wiedźmin 3 doczekał 14 stron zapowiedzi. Sporo tu szczegółowych informacji.

- Gra nie będzie podzielona na akty. W dowolnej chwili będziemy mogli zająć się zadaniami pobocznymi, a tych nie zabraknie w wielkim, otwartym świecie. Tak wielkim, że przejażdżka z jednego krańca na drugi na koniu ma zając nawet 40 minut. Na szczęście do każdej odkrytej już lokacji będzie można się natychmiast przenieść dzięki systemowi szybkiej podróży.

- Nie zabraknie polowania na potwory, które będzie źródłem zabawy i dochodu. Dzięki niemu będzie też można zdobyć unikalne nagrody czy rzadkie składniki do mutagenów i eliksirów. Co ważne: nie będzie level-scalingu dopasowującego poziom przeciwników do naszego aktualnego poziomu.

- Ponieważ w grze będzie pełny cykl dobowy, to pora dnia i aktualna pogoda będą też wpływać na liczbę i zdolności pojawiających się potworów.

- Sama walka ma przypominać to, co znamy z części drugiej, ale z dość licznymi zmianami. Będą też wiedźmińskie znaki, które będziemy rozwijać i wzmacniać.

Bardzo ważne mają też być decyzje, jakie będziemy podejmować w trakcie gry. Będą one determinować zachowanie otoczenia, zmieniać otaczający nas świat i – w zależności od naszych wyborów – stawiać w różnych sytuacjach.

– Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszej promocji dla Wiedźmina 3. Game Informer ma nie tylko ogromny zasięg, bo czyta go ok. 34 mln czytelników, ale trafia prosto do naszej grupy docelowej i ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe graczy – cieszy się Adam Kiciński, prezes CD Projekt i przy okazji dodaje, że właśnie teraz łączna sprzedaż wszystkich części Wiedźmina we wszystkich wersjach przekroczyła próg 5 000 000 sztuk.

A tu przeczytacie, co o grze mówi Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED: Wiedźmin 3: Dziki Gon. Geralt będzie miał co robić  

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

DZIEŃ OTWARTY w Akademii Marynarki Wojennej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gra.pl Gra.pl