Najważniejsze zmiany w telegraficznym skrócie to nowy system dobierania drużyn, nowa mechanika artylerii i czołgi lekkie aż do X poziomu.
- 9.18 to najistotniejsze zmiany od lat, zarówno pod względem mierzenia się z ilością kluczowych wyzwań, jak i samych zmian wprowadzanych jednocześnie do gry. To było olbrzymie wyzwanie dla zespołu. Dziękujemy graczom, którzy poprzez serwer testowy piaskownica ulepszają z nami grę. Będziemy kontynuować dopieszczanie przedstawionych elementów, jak również nieustannie pracować nad nowymi rozwiązaniami, które podnoszą jakość World of Tanks - komentuje w informacji prasowej Thaine Lyman, dyrektor produkcji w World of Tanks.
Jak w szczegółach prezentują się zmiany wprowadzone przez studio Wargaming w ich kluczowej grze?
Usprawniony system dobierania drużyn bazuje teraz na łączeniu do gry takiej samej ilości pojazdów z najwyższej, średniej i najniższej półki.
Ograniczono ilość artylerii na mecz do 3 i zmniejszono szanse na powtórki tych samych map podczas sesji. Te zmiany mają sprawić, że drużyny będą lepiej zbalansowane, a same bitwy ciekawsze.
Aktualizacja wprowadziła też mechanikę ogłuszania za pomocą artylerii. Zamiast zadawać pojedynczo duże obrażenia samemu, artyleria musi teraz współpracować z resztą drużyny, wspierając ją z dystansu.
Ostatnia z głównych zmian dotyczy czołgów lekkich, które teraz są dostępne do X poziomu (to maszyny amerykańskie, niemieckie, francuskie, radzieckie i chińskie). Pozostałe lekkie czołgi zostały zaś tak usprawnione, by pasować do nowych losowań.
Ogólnie czołgi lekkie to świetna prędkość i przyzwoita siła ognia. Lekkie czołgi są też niezastąpione w wykrywaniu wroga i po aktualizacji 9.18 mają mieć większy wpływ na bitwy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?