Twarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo)

Redakcja gra.pl
Activision R&D Real-time CharacterTwarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo)
Activision R&D Real-time CharacterTwarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo) iryoku.com
Udostępnij:
Co zazwyczaj wygląda w grach najgorzej? Twarze i włosy. Wygląda na to, że już niedługo to twierdzenie będzie mocno nieaktualne.

Włosami zajęła się firma AMD Radeon tworząc technologię TressFX (szczegóły tutaj – Tomb Raider: Nowe włosy Lary). A teraz Activision, wydawcy m.in. serii Call of Duty pochwalili się swoją technologią do renderowania twarzy.

Prezentacja na Game Developers Conference przeprowadzono w czasie rzeczywistym na dwuletnim laptopie z kartą grafiki GeForce GTX 680 przy 180 klatkach na sekundę – podkreśla na swoim blogu Jorge Jimenez z Activision R&D dodając, że nie jest to fragment żadnej gry. To po prostu pokaz możliwości.

I trzeba przyznać, że niezły pokaz:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Gra.pl
Dodaj ogłoszenie