Twarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo)

Redakcja gra.pl
Activision R&D Real-time CharacterTwarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo)
Activision R&D Real-time CharacterTwarze, jakich w grach jeszcze nie było (wideo) iryoku.com
Co zazwyczaj wygląda w grach najgorzej? Twarze i włosy. Wygląda na to, że już niedługo to twierdzenie będzie mocno nieaktualne.

Włosami zajęła się firma AMD Radeon tworząc technologię TressFX (szczegóły tutaj – Tomb Raider: Nowe włosy Lary). A teraz Activision, wydawcy m.in. serii Call of Duty pochwalili się swoją technologią do renderowania twarzy.

Prezentacja na Game Developers Conference przeprowadzono w czasie rzeczywistym na dwuletnim laptopie z kartą grafiki GeForce GTX 680 przy 180 klatkach na sekundę – podkreśla na swoim blogu Jorge Jimenez z Activision R&D dodając, że nie jest to fragment żadnej gry. To po prostu pokaz możliwości.

I trzeba przyznać, że niezły pokaz:

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie