Włosami zajęła się firma AMD Radeon tworząc technologię TressFX (szczegóły tutaj – Tomb Raider: Nowe włosy Lary). A teraz Activision, wydawcy m.in. serii Call of Duty pochwalili się swoją technologią do renderowania twarzy.
Prezentacja na Game Developers Conference przeprowadzono w czasie rzeczywistym na dwuletnim laptopie z kartą grafiki GeForce GTX 680 przy 180 klatkach na sekundę – podkreśla na swoim blogu Jorge Jimenez z Activision R&D dodając, że nie jest to fragment żadnej gry. To po prostu pokaz możliwości.
I trzeba przyznać, że niezły pokaz:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?